New York Times admits it got state department cables from UK Guardian, not from WikiLeaks!

New York Times editors said Sunday that although the paper's reporters had been digging through WikiLeaks trove of 250,000 State Department cables for "several weeks," the online whistleblower wasn't the source of the documents.

Comments

SHARE THIS ARTICLE WITH YOUR SOCIAL MEDIA